Általános Szerződési Feltételek

CryoBell zsírfagyasztó és HIEM elektromágneses testkezelő szolgáltatás

Hatályos:2026.01.01

1. Szolgáltató adatai

Szolgáltató neve
: Jagasitsné Horváth Izabella

Székhely
: 8460 Devecser, Liget utca 5/4.

Telephely / szolgáltatás helye
: 8400 Ajka, Semmelweis utca 4. Magic Klinika szalon

Jogállás
: Vállalkozás bejegyzéséig 

Kapcsolattartás
: Telefon: +3630 485 8070
: E-mail: info@cryobell.hu
: Weboldal: cryobell.hu

A továbbiakban Szolgáltató.
A szolgáltatásokat igénybe vevő természetes személy: Vendég.


2. A szolgáltatások köre

A Szolgáltató az Ajka, Semmelweis utca 4. szám alatti Magic Klinika szalonban az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:

  1. 360 fokos kriolipolízis alapú testkezelés
    Célja a testkontúr javítása, a helyi, makacs zsírpárnák csökkentése műtéti beavatkozás nélkül.

  2. HIEM (magas intenzitású elektromágneses) testkezelés
    Célja az izmok stimulálása, feszesítése, a testkontúr javítása.

A szolgáltatások esztétikai, alakformáló jellegűek.
Nem minősülnek orvosi kezelésnek, gyógyító eljárásnak.
Nem szolgálnak betegségek diagnosztizálására, gyógyítására vagy megelőzésére.
Nem helyettesítik az orvosi vizsgálatot és szakorvosi ellátást.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatások körét, tartalmát és árát módosítsa. Az aktuális információkat a szalonban kihelyezett árlista és a tájékoztatók tartalmazzák.


3. Időpontfoglalás, szerződés létrejötte

Időpontot a Vendég az alábbi módokon kérhet:

  • telefonon: +3630 485 8070

  • e-mailben: info@cryobell.hu

  • online foglalási felületen, ha ilyen elérhető

  • személyesen a Magic Klinika szalonban

A szerződés a Szolgáltató és a Vendég között akkor jön létre, amikor a Szolgáltató az időpontot visszaigazolja.
Ez történhet szóban, írásban vagy a foglalási rendszer értesítésével.

A Szolgáltató kérhet előleget vagy foglalót a foglalás megerősítéséhez.
Ennek mértéke és módja külön tájékoztatóban vagy a foglalás során kerül közlésre.


4. Lemondás, módosítás, meg nem jelenés

  1. Lemondás, módosítás a Vendég részéről
    A Vendég az időpontot legkésőbb 24 órával a kezelés kezdete előtt díjmentesen lemondhatja vagy módosíthatja.
    Lemondás módja: telefon, üzenet, e-mail.

  2. Késedelmes lemondás
    Ha a Vendég 24 órán belül mondja le az időpontot, a Szolgáltató jogosult

    • lemondási díjat kérni, vagy

    • az esetlegesen befizetett előleget/foglalót megtartani.

  3. Meg nem jelenés
    Ha a Vendég az időponton nem jelenik meg, és nem mondja le előre, a Szolgáltató jogosult a befizetett előleget/foglalót megtartani.
    A Szolgáltató kérheti, hogy a Vendég a következő foglaláskor előleget fizessen.

  4. Szolgáltató általi lemondás vagy módosítás
    A Szolgáltató jogosult az időpontot módosítani vagy lemondani technikai hiba, egészségügyi ok vagy egyéb, rajta kívül álló ok esetén.
    Ilyenkor a Szolgáltató új időpontot ajánl fel, vagy az esetleges előleget visszaadja.


5. Egészségi állapot, ellenjavallatok, felelősség

  1. Egészségi állapot nyilatkozat
    A Vendég köteles a kezelés előtt valós és teljes körű tájékoztatást adni egészségi állapotáról, különösen, ha fennáll az alábbiak bármelyike:

    • szív és érrendszeri betegség

    • daganatos betegség

    • súlyos máj vagy vesebetegség

    • cukorbetegség

    • véralvadási zavar

    • bőrbetegség a kezelendő területen

    • fém implantátum, pacemaker, beültetett elektromos eszköz

    • terhesség, szoptatás

    • friss műtét, sérülés, gyulladás az adott területen

    • egyéb súlyos, krónikus betegség

  2. Ellenjavallatok
    A Szolgáltató megtagadhatja a kezelést, ha azt egészségügyi okból kockázatosnak ítéli.
    A kriolipolízis és HIEM kezelés többek között az alábbi esetekben nem végezhető vagy nem ajánlott:

    • terhesség

    • pacemaker, beültetett defibrillátor

    • aktív daganatos megbetegedés

    • súlyos szívbetegség

    • aktív fertőzés, gyulladás a kezelendő területen

    • súlyos keringési zavar

    • orvos által ellenjavallt állapot

  3. Felelősség

    • A Vendég tudomásul veszi, hogy a kezelések esztétikai, alakformáló célt szolgálnak, az eredmény mértéke egyénileg eltérhet, és nem garantálható.

    • A Szolgáltató nem felel a Vendég által elhallgatott vagy eltitkolt egészségügyi problémákból eredő károkért.

    • A Vendég a kezelőlap és hozzájáruló nyilatkozat aláírásával kijelenti, hogy a tájékoztatást megkapta, kérdéseire választ kapott, és saját felelősségére veszi igénybe a szolgáltatást.


6. A kezelések menete, várható eredmények

A kezelés előtt a Szolgáltató tájékoztatást ad

  • a kezelés típusáról

  • a várható eredményekről

  • a lehetséges mellékhatásokról

  • a kezelés utáni javaslatokról

A Vendég tudomásul veszi, hogy

  • az eredmények fokozatosan, több hét vagy hónap alatt jelentkezhetnek

  • több kezelésre lehet szükség a látványos eredményhez

  • az életmód, étrend, mozgás befolyásolja az eredményt

  • a kezelés nem testsúlycsökkentésre, hanem helyi kontúrformálásra szolgál

Lehetséges átmeneti mellékhatások

  • bőrpír

  • duzzanat

  • érzékenység

  • zsibbadás

Ezek jellemzően néhány órán vagy napon belül elmúlnak.
Tartós panasz esetén a Vendég orvoshoz fordul, és értesíti a Szolgáltatót.


7. Árak, fizetés, kuponok

  1. Árak
    Az aktuális árakat a szalonban kihelyezett árlista tartalmazza.
    A Szolgáltató az árakat módosíthatja, de a már visszaigazolt időpontra a foglaláskor érvényes ár vonatkozik.

  2. Fizetés
    A fizetés módja: [készpénz / bankkártya, amit ténylegesen használsz].
    A Vendég a kezelés után azonnal kiegyenlíti a szolgáltatás díját.

  3. 5000 Ft-os kupon hírlevél feliratkozásért
    A Szolgáltató hírlevél feliratkozás esetén 5000 Ft értékű kedvezménykupont biztosíthat az első kezelés árából az alábbi feltételekkel:

    • a kupon csak az első kezelésre használható fel

    • a kupon érvényességi ideje: [pl. a nyitástól számított X nap]

    • más kedvezménnyel általában nem vonható össze

    • készpénzre nem váltható

    • átruházni nem lehet, kivéve, ha a Szolgáltató ezt kifejezetten engedi

    • a pontos feltételeket a kupon vagy a hírlevél tartalmazza


8. Panaszkezelés

A Vendég panaszát az alábbi elérhetőségeken jelentheti be:

  • személyesen a Magic Klinika szalonban

  • e-mailben: [email cím]

  • postai úton: 8460 Devecser, Liget utca 5/4.

A Szolgáltató a panaszt 30 napon belül megvizsgálja és írásban válaszol.


9. Adatkezelés

A Szolgáltató a Vendég személyes adatait bizalmasan kezeli.
Az adatkezelés célja

  • időpontfoglalás, kapcsolattartás

  • szolgáltatás teljesítése

  • szükség esetén számlázás

  • hírlevél küldés, ha a Vendég ehhez hozzájárul

Kezelt adatok

  • név

  • elérhetőségek (telefon, e-mail)

  • adott esetben számlázási adatok

  • egészségi állapotra vonatkozó információk, amelyek a kezelés ellenjavallatainak megítéléséhez szükségesek

A Vendég bármikor kérheti

  • adatai helyesbítését

  • hírlevélről való leiratkozást

Részletes szabályokat külön Adatkezelési tájékoztató tartalmazhat.


10. Viselkedési szabályok, szolgáltatás megtagadása

A Vendég köteles a szalon házirendjét, higiéniai és viselkedési szabályait betartani.

A Szolgáltató megtagadhatja vagy megszakíthatja a szolgáltatást, ha

  • a Vendég ittasan vagy tudatmódosító szer hatása alatt érkezik

  • a Vendég agresszív, sértő, fenyegető magatartást tanúsít

  • a Vendég másokat zavar vagy veszélyeztet

Ilyen esetben a már igénybe vett szolgáltatás díja a Szolgáltatót megilleti.


11. Fotó, videó, marketing

A szalonban készült fotók és videók szerzői jogi védelem alatt állnak.
Vendégről készült fotó vagy videó marketing célú felhasználásához külön, írásos hozzájárulás szükséges.


12. Vis maior

A Szolgáltató nem felel olyan körülményekért, amelyek rajta kívül állnak, és amelyeket nem tud befolyásolni, például

  • természeti események

  • áramkimaradás

  • járvány miatti korlátozások

  • hatósági intézkedések

Ilyen helyzetben a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás nyújtását szüneteltetni vagy időpontot módosítani.


13. Az ÁSZF módosítása

A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-et módosítani.
A módosítás a szalonban történő kifüggesztéssel vagy online közzététellel lép hatályba.
A már visszaigazolt időpontokra a foglaláskor érvényes feltételek vonatkoznak.


14. Irányadó jog

A jelen ÁSZF-re a magyar jog az irányadó.
A felek törekednek a vitás kérdések békés rendezésére.