Általános Szerződési Feltételek
CryoBell zsírfagyasztó és HIEM elektromágneses testkezelő szolgáltatás
Hatályos:2026.01.01
1. Szolgáltató adatai
Szolgáltató neve
: Jagasitsné Horváth Izabella
Székhely
: 8460 Devecser, Liget utca 5/4.
Telephely / szolgáltatás helye
: 8400 Ajka, Semmelweis utca 4. Magic Klinika szalon
Jogállás
: Vállalkozás bejegyzéséig
Kapcsolattartás
: Telefon: +3630 485 8070
: E-mail: info@cryobell.hu
: Weboldal: cryobell.hu
A továbbiakban Szolgáltató.
A szolgáltatásokat igénybe vevő természetes személy: Vendég.
2. A szolgáltatások köre
A Szolgáltató az Ajka, Semmelweis utca 4. szám alatti Magic Klinika szalonban az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
360 fokos kriolipolízis alapú testkezelés
Célja a testkontúr javítása, a helyi, makacs zsírpárnák csökkentése műtéti beavatkozás nélkül.HIEM (magas intenzitású elektromágneses) testkezelés
Célja az izmok stimulálása, feszesítése, a testkontúr javítása.
A szolgáltatások esztétikai, alakformáló jellegűek.
Nem minősülnek orvosi kezelésnek, gyógyító eljárásnak.
Nem szolgálnak betegségek diagnosztizálására, gyógyítására vagy megelőzésére.
Nem helyettesítik az orvosi vizsgálatot és szakorvosi ellátást.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatások körét, tartalmát és árát módosítsa. Az aktuális információkat a szalonban kihelyezett árlista és a tájékoztatók tartalmazzák.
3. Időpontfoglalás, szerződés létrejötte
Időpontot a Vendég az alábbi módokon kérhet:
telefonon: +3630 485 8070
e-mailben: info@cryobell.hu
online foglalási felületen, ha ilyen elérhető
személyesen a Magic Klinika szalonban
A szerződés a Szolgáltató és a Vendég között akkor jön létre, amikor a Szolgáltató az időpontot visszaigazolja.
Ez történhet szóban, írásban vagy a foglalási rendszer értesítésével.
A Szolgáltató kérhet előleget vagy foglalót a foglalás megerősítéséhez.
Ennek mértéke és módja külön tájékoztatóban vagy a foglalás során kerül közlésre.
4. Lemondás, módosítás, meg nem jelenés
Lemondás, módosítás a Vendég részéről
A Vendég az időpontot legkésőbb 24 órával a kezelés kezdete előtt díjmentesen lemondhatja vagy módosíthatja.
Lemondás módja: telefon, üzenet, e-mail.Késedelmes lemondás
Ha a Vendég 24 órán belül mondja le az időpontot, a Szolgáltató jogosultlemondási díjat kérni, vagy
az esetlegesen befizetett előleget/foglalót megtartani.
Meg nem jelenés
Ha a Vendég az időponton nem jelenik meg, és nem mondja le előre, a Szolgáltató jogosult a befizetett előleget/foglalót megtartani.
A Szolgáltató kérheti, hogy a Vendég a következő foglaláskor előleget fizessen.Szolgáltató általi lemondás vagy módosítás
A Szolgáltató jogosult az időpontot módosítani vagy lemondani technikai hiba, egészségügyi ok vagy egyéb, rajta kívül álló ok esetén.
Ilyenkor a Szolgáltató új időpontot ajánl fel, vagy az esetleges előleget visszaadja.
5. Egészségi állapot, ellenjavallatok, felelősség
Egészségi állapot nyilatkozat
A Vendég köteles a kezelés előtt valós és teljes körű tájékoztatást adni egészségi állapotáról, különösen, ha fennáll az alábbiak bármelyike:szív és érrendszeri betegség
daganatos betegség
súlyos máj vagy vesebetegség
cukorbetegség
véralvadási zavar
bőrbetegség a kezelendő területen
fém implantátum, pacemaker, beültetett elektromos eszköz
terhesség, szoptatás
friss műtét, sérülés, gyulladás az adott területen
egyéb súlyos, krónikus betegség
Ellenjavallatok
A Szolgáltató megtagadhatja a kezelést, ha azt egészségügyi okból kockázatosnak ítéli.
A kriolipolízis és HIEM kezelés többek között az alábbi esetekben nem végezhető vagy nem ajánlott:terhesség
pacemaker, beültetett defibrillátor
aktív daganatos megbetegedés
súlyos szívbetegség
aktív fertőzés, gyulladás a kezelendő területen
súlyos keringési zavar
orvos által ellenjavallt állapot
Felelősség
A Vendég tudomásul veszi, hogy a kezelések esztétikai, alakformáló célt szolgálnak, az eredmény mértéke egyénileg eltérhet, és nem garantálható.
A Szolgáltató nem felel a Vendég által elhallgatott vagy eltitkolt egészségügyi problémákból eredő károkért.
A Vendég a kezelőlap és hozzájáruló nyilatkozat aláírásával kijelenti, hogy a tájékoztatást megkapta, kérdéseire választ kapott, és saját felelősségére veszi igénybe a szolgáltatást.
6. A kezelések menete, várható eredmények
A kezelés előtt a Szolgáltató tájékoztatást ad
a kezelés típusáról
a várható eredményekről
a lehetséges mellékhatásokról
a kezelés utáni javaslatokról
A Vendég tudomásul veszi, hogy
az eredmények fokozatosan, több hét vagy hónap alatt jelentkezhetnek
több kezelésre lehet szükség a látványos eredményhez
az életmód, étrend, mozgás befolyásolja az eredményt
a kezelés nem testsúlycsökkentésre, hanem helyi kontúrformálásra szolgál
Lehetséges átmeneti mellékhatások
bőrpír
duzzanat
érzékenység
zsibbadás
Ezek jellemzően néhány órán vagy napon belül elmúlnak.
Tartós panasz esetén a Vendég orvoshoz fordul, és értesíti a Szolgáltatót.
7. Árak, fizetés, kuponok
Árak
Az aktuális árakat a szalonban kihelyezett árlista tartalmazza.
A Szolgáltató az árakat módosíthatja, de a már visszaigazolt időpontra a foglaláskor érvényes ár vonatkozik.Fizetés
A fizetés módja: [készpénz / bankkártya, amit ténylegesen használsz].
A Vendég a kezelés után azonnal kiegyenlíti a szolgáltatás díját.5000 Ft-os kupon hírlevél feliratkozásért
A Szolgáltató hírlevél feliratkozás esetén 5000 Ft értékű kedvezménykupont biztosíthat az első kezelés árából az alábbi feltételekkel:a kupon csak az első kezelésre használható fel
a kupon érvényességi ideje: [pl. a nyitástól számított X nap]
más kedvezménnyel általában nem vonható össze
készpénzre nem váltható
átruházni nem lehet, kivéve, ha a Szolgáltató ezt kifejezetten engedi
a pontos feltételeket a kupon vagy a hírlevél tartalmazza
8. Panaszkezelés
A Vendég panaszát az alábbi elérhetőségeken jelentheti be:
személyesen a Magic Klinika szalonban
e-mailben: [email cím]
postai úton: 8460 Devecser, Liget utca 5/4.
A Szolgáltató a panaszt 30 napon belül megvizsgálja és írásban válaszol.
9. Adatkezelés
A Szolgáltató a Vendég személyes adatait bizalmasan kezeli.
Az adatkezelés célja
időpontfoglalás, kapcsolattartás
szolgáltatás teljesítése
szükség esetén számlázás
hírlevél küldés, ha a Vendég ehhez hozzájárul
Kezelt adatok
név
elérhetőségek (telefon, e-mail)
adott esetben számlázási adatok
egészségi állapotra vonatkozó információk, amelyek a kezelés ellenjavallatainak megítéléséhez szükségesek
A Vendég bármikor kérheti
adatai helyesbítését
hírlevélről való leiratkozást
Részletes szabályokat külön Adatkezelési tájékoztató tartalmazhat.
10. Viselkedési szabályok, szolgáltatás megtagadása
A Vendég köteles a szalon házirendjét, higiéniai és viselkedési szabályait betartani.
A Szolgáltató megtagadhatja vagy megszakíthatja a szolgáltatást, ha
a Vendég ittasan vagy tudatmódosító szer hatása alatt érkezik
a Vendég agresszív, sértő, fenyegető magatartást tanúsít
a Vendég másokat zavar vagy veszélyeztet
Ilyen esetben a már igénybe vett szolgáltatás díja a Szolgáltatót megilleti.
11. Fotó, videó, marketing
A szalonban készült fotók és videók szerzői jogi védelem alatt állnak.
Vendégről készült fotó vagy videó marketing célú felhasználásához külön, írásos hozzájárulás szükséges.
12. Vis maior
A Szolgáltató nem felel olyan körülményekért, amelyek rajta kívül állnak, és amelyeket nem tud befolyásolni, például
természeti események
áramkimaradás
járvány miatti korlátozások
hatósági intézkedések
Ilyen helyzetben a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás nyújtását szüneteltetni vagy időpontot módosítani.
13. Az ÁSZF módosítása
A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-et módosítani.
A módosítás a szalonban történő kifüggesztéssel vagy online közzététellel lép hatályba.
A már visszaigazolt időpontokra a foglaláskor érvényes feltételek vonatkoznak.
14. Irányadó jog
A jelen ÁSZF-re a magyar jog az irányadó.
A felek törekednek a vitás kérdések békés rendezésére.